Edukira joan

Webgunearen titulo eta logoa

Mostrar/ocultar men� principal de navegaci�n [eu]

Barruko horrien irudia

Lasarte

Aplikazio habiaratuak

Menu prensa

Aplikazio habiaratuak

Aktualitatea

Atzealdea Udalak hitzarmen berri bat sinatu du Aterpearekin

2024·05·20

Hitzarmen berria sinatu da Aterpea merkatari-elkartearen eta Lasarte-Oriako Udalaren artean. Udalak 25.000 eurorekin finantzatzen du hitzarmena

Agustin Valdivia Calvok, Udalaren izenean, eta Mabel Pedreirak, Aterpeako lehendakariak, hitzarmena sinatu zuten, Udalak eta Aterpeak 2024an egingo dituzten jardueretarako esparru gisa balio duena.

Ekitaldian Nuria Fernández sozioekonomiako zinegotzia eta Luis Mari Carballo elkarteko kidea ere izan dira.

Valdivia pozik agertu zen hitzarmena sinatu delako, elkartea udalerriko elkarte-sarearen funtsezko zati bat delako, eta bere kanpainekin merkataritza biziberritzen duelako, udalerriari bizia emanez.

Bestalde, Luis Mari Carballok eskerrak eman nahi izan zizkien Udalari eta Elkarteko langileei, hitzarmena sinatu ahal izateko egindako ahaleginagatik.

Carballok eta Valdiviak herritarrak animatu nahi izan zituzten kanpainetan parte hartzera, eta oraindik Elkarteko kide ez diren merkatari, ostalari eta zerbitzu pertsonalak ere animatu nahi izan zituzten jarduera horietan parte hartzera.

Aterpeak, zeinen aurrekontua 45.160,50 eurokoa baita, Udalaren 25.000 euro izango ditu, aurreikusitako jarduera guztiak finantzatzera destinatuak.

Akordioak indarrean mantentzen ditu Merkataritza eta Ostalaritza Aktibatzeko Plana eta Merkataritza Biziberritzeko Plan Berezia, eta, haren arabera, Lasarte-Oriako Udalak baliabide munizipalekin lagunduko du programatutako jarduerei zabalkundea ematen, eta espazio publikoak nahiz munizipalak utziko ditu zehaztutako jarduerak garatzeko.

Hau da Aterpearen programa finantzatua:

  • Udaberriko Festa
  • Lortu 1.000 €
  • Santa Ana Pintxoa
  • Stocken Azoka
  • Gozatu
  • Pintxoen IX ibilbidea
  • Eguberrietako kanpaina
  • Parkingeko kanpaina
  • Publizitatea, promozioa eta formakuntza
  • Bazkideak erakartzeko kanpaina